dijous, 30 d’octubre del 2014

El Projecte Objectes Significants


Durant unes quantes décades, he anat fotografiant tot alló que em passava pel davant...i va arribar un moment en que em vaig plantejar fer alguna cosa més seriosa.El qué fer va arribar de les circumstàncies i l'entorn. Al costat de la feina, Hi ha un complex de Gent Gran i alhora la meva mare va tenir que deixar la seva llar i traslladar-se a un similar.La reflexió de tot el que comporta aquest canvi és el que m'ha portat a aquest projecte fotogràfic.
Que t'endús quan has de deixar la llar?, a més d'objectes de primera necessitat, hi ha quelcom amb el que tinguis un vincle més emocional?.A partir d'aquí vaig estar bastant temps desenvolupant el projecte fins que finalment el vaig presentar...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.