dimarts, 26 de juliol del 2016

La Maria Rosa, dues visions


La Maria Rosa, resident del Complex Parc Central, va voler participar en el projecte per fer un homenatge a la seva mare.
El que volia portar, va ser un retrat, que li havia fet la seva amiga Rosa Nin, quan ja la mare havia mort.
Però, el dia de la sessió fotogràfica, no va portar el retrat, que tenia penjat en un lloc important de la seva casa.
Ens va parlar amb emoció i entusiasme de la seva feina i de la seva relació amb la mare, i li vàrem fer un retrat sense el quadre.
Vaig pensar que estava bé, sobretot arran d'un suggeriment que la fotògrafa Mireia Plans em va fer quan li vaig mostrar una part del projecte: "intenta fer els retrats sense mostrar l'objecte" i així ho vaig fer.
Quan vaig exposar la imatge al Complex, la Maria Rosa, contrariada perquè era l'única que no estava amb l'objecte, em va demanar fer una altra. La vàrem tornar a fer i és la que vàrem exposar finalment a Pere Quart.
Que en penseu? Quina imatge us suggereix més?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.